* 1989
V roce 2016 absolvovala studium architektury na pražské UMPRUM v ateliéru architekta a scénografa Jindřicha Smetany. K Divadlu Aldente ji původně přivedl zájem o výtvarnou práci se specifickým místem – site-specific (Romance pro Křídlovku, Na Hlídce u třešňového piana).
Pozdějším zaměřením divadla na actor-specific projekty nyní vytváří naopak místo – prostor jako nástroj umožňující zprostředkovat specifické vyjádření herců. Vznikají tak objekty v podobě elementárního vymezení prostoru – různě vizuálně a fyzicky propustné hranice, kterými herci prostupují, mohou je měnit, přemisťovat, bořit… tupit ostré hrany prvotního vidění věci a ukazovat divákům skryté možnosti (Zeď, Káťa a Bajaja). Scény spolu s Tomášem Madrem sami konstruují a staví. Přes nesnadné technické výzvy a pracná či časově náročná řešení je pro ně společná výroba scény podstatným zážitkem z fyzické práce na divadelním prostoru.
Mimo scénografii pro divadlo se věnuje architektuře, urbanismu, územnímu plánování a od loňského roku převážně synovi Jáchymovi.
Scénografie inscenací:
Antigona (2021)
Zlatý kolovrat (2020)
Káťa a Bajaja (2019)
Zeď (2018)
Ze starších inscenací Divadla Aldente:
Who likes Brno? (2013)
Honzík a Klárka hlídají miminko (2013)
Noc ve škole (2011)
Romance pro křídlovku (2011)
Živý Betlém (2010)
Na hlídce u třešňového piana (2010)